vasárnap

A legnagyobb hiba, amit a hálózatépítők elkövetnek 1.rész


Nem tudod feszültség alá helyezni az üzletedet, ha nem a potenciális jelölted szükségleteihez csatlakozol

Az elektromos áram modern csoda. Dugj be a konnektorba bármit, a számítógéptől a hajszárítóig és voila! Van áramod! A dolgok működnek!

Csodálatos, kényelmes és olyan kellék, mely nélkül nem tudunk élni. De ahhoz, hogy az áramhoz hozzájussál, mindenképpen a megfelelő villákra lesz szükséged a csatlakozódugódon.

Emlékszem, amikor néhány évvel ezelőtt a fivéremmel egy régi házon dolgoztunk. Elektromos fúrógépet kellett volna használnom. De amikor a fúrógépem villanyvezetékét be akartam dugni a falba, egy problémát fedeztem fel.

A fúrógép csatlakozódugóján három villa volt, két lapos és egy kerek a földeléshez. A házban a régi konnektorokon csak két keskeny nyílás volt a lapos villákhoz. Talán neked is volt már részed hasonló frusztráló élményben.

A különbözőség a csatlakozódugóm és a konnektor között lehetetlenné tette a fúrógépem használatát. Akárhogy is próbáltam, nem sikerült áramot nyernem a fúrógépem számára. Végül szereztem egy adaptert, három nyílással az egyik oldalán és két villával a másikon.

Akik közületek már jártak külföldön, biztosan észrevették, hogy a csatlakozó dugók országról országra változnak.


Vásárolhatsz csatlakozódugó-adapterekből álló készletet, melyek segítségével megbirkózhatsz a különös konnektorok használatával. Tahitin a legtöbb csatlakozódugón két kerek villa van és nincs olyan lapos, mint amilyent az USA-ban használunk. A paradicsomban adapter nélkül lehetetlenség csatlakoztatni egy készüléket.

Még az új otthonomban is, az USA-ban, az elektromos ruhaszárítómon egy teljesen másfajta csatlakozódugó van, mint a ház többi készülékén. Ami a csatlakozódugókat illeti, ugyanaz a méret biztosan nem illik bele minden konnektorba. Ha áramot akarsz, a csatlakozódugódat kell a konnektorhoz igazítanod.

Felmerült már benned valaha, hogy ugyanez igaz a network marketingre is?

Gondolj csak a saját üzletedre! Beleillik a csatlakozódugód a konnektorodba? Ez a konnektor a potenciális jelölted. Pontosabban, ez a konnektor a potenciális jelölted szükségletei, elvárásai és a kényelmi zónája.

És a csatlakozódugód? Az a te marketinges megközelítésed. Tudod mire gondolok. A módszerre, amellyel megpróbálod az embereket érdekeltté tenni és belevenni az üzletbe.

Amikor a megközelítésed tökéletesen összeillik a potenciális jelölteddel, az a feszültség alá helyezés. Amikor nem illenek össze, semmi sem történik. Úgy értem semmi – nulla, zéró. Elveszíted a szponzorálás lehetőségét vagy az üzletet.

Dióhéjban, ez a legnagyobb hiba, amit a disztribútorok elkövetnek.

És ami még szomorúbb: a legtöbb disztribútor fel sem ismeri, hogy vétkezik a marketing legalapvetőbb szabályának felrúgásával. Csak annyit tudnak, hogy az üzletük nem növekszik, hogy a legtöbb potenciális jelölt egyszerűen nem látszik túlzottan érdeklődőnek.

Egy idő után néhány disztribútor kezdi úgy érezni, hogy kutató erőfeszítései semmivel sem jobbak, mint ha eltöltene egy napot a kaszinóban. Már hallhattad korábban: “Csak tedd fel a pénzed és sikerülni fog! Ez csak egy játék a számokkal. Végül is a szere
ncse forgandó.”

Nincsenek megjegyzések: