szombat

Interjú Mark és René Yarnellel 4. rész

Riporter: René, Ön is ugyanezt a megszólítást alkalmazza?

René Yarnell.: Nem, egyáltalán nem. Már csak azért sem mert csak az utóbbi négy évben csinálom együtt az üzletet Markkal, az azt megelőző négy évben egydülálló anyaként építettem a hálózatot, közben neveltem fiamat, mellette volt egy főállásom is, amelyet teljes munkaidőben végeztem, mint közalkalmazott.

Nagyon kevés időm maradt tehát erre a nagyon sokat követelő munkára, és gondolom ebben nagyon sok hálózatépítőre hasonlítok, mert a többség ugyanígy kezdi, egy főállás mellett, egészen addig, amíg egy bizonyos szintet el nem érnek a hálózatban.

Bár nagyon kevés időm maradt az üzletépítésre, a jó hír az, hogy rengeteg ember megfordult körülöttem a legkülönbözőbb helyeken. Én ilyenkor mindig megszólítottam egy-két embert, pl. amikor vége volt az értekezletnek, vagy, amikor a gyerekeimet focimeccsre vittem, és annak vége lett, odamentem valakihez, akit kinéztem magamnak, és azt mondtam:

"Az Ön kommunikációs és szervező készségével, nagyon sikeres lehetne abban az üzletágban, amit én csinálok. Most nem mondhatok többet, mert találkozóm van valakivel, de szívesen találkoznék később Önnel, hogy megbeszélhessük miről is van szó".

Ekkor elkérem A névjegyüket, hogy később felhívhassam őket. (Lifestyling approach). Egy jó napon 10-15 névjegyet gyűjtök össze.

Riporter: Mit mondanak a telefonon a jelölteknek?

Mark Yarnell: Telefonon nem mondunk sokat, mert akkor nem, jönnek el.

Általában azt mondjuk, hogy ha eljönnek a bemutatóra, akkor kb. 45 perc alatt elmondunk mindent és válaszolunk a kérdéseikre.

Ha valaki erre azt mondja, hogy: "félreértettél, nekem nincs ennyi időm", akkor én azt mondom, hogy: "te értettél félre engem, nekem sincs időm!" Ha erre azt mondják: "nem mondanál mégis valamit róla telefonon?" Erre én azt mondom: "Sajnálom! Azt hiszem rossz számot hívtam! Én ugyanis azt az X.Y.-t hívtam, akiről azt hittem, érdekli hogyan kereshet meg havi 50 ezer dollárt. Felejtsük el!"

Ha már az első találkozást nehéz összehozni, akkor a további együtt dolgozás sem menne simán. Ezért ezekkel az emberekkel nem foglalkozom.

Nincsenek megjegyzések: