vasárnap

Interjú Mark és René Yarnellel 5.rész

René Yarnell: Én ugyan másként bonyolítom ezeket a telefon meghívásokat, mint Mark, de ami mindkettőnk számára nagyon fontos, és ez független attól, hogy ki milyen stílusban közelíti meg az embereket, az az, hogy nagyon szeretünk humort vinni ebbe a munkába, szeretünk jókat nevetni és másokat is megnevettetni. És Mark ennek nagy mestere!

Mark Yarnell: Én azt gondolom, hogy aki nem visz bele humort, az nem jól csinálja az üzletet. Hadd meséljek el egy példát, ami a múlt héten történt egy repülőút során.

Mindig az első osztályon ülök, és mellettem ült egy kb. 35 éves férfi, előtte az asztalon egy laptop, mellette üzleti lapok, és én megszólítom őt:

"Bocsásson meg, hogy zavarom, de hadd kérdezzem meg, mennyi a legmagasabb összeg, amit meg tud keresni a munkahelyén?

Erre ő rám nézett és visszakérdezett:

"Mire Gondol?"

Megkérdeztem tőle, melyik cégnél dolgozik, ő megmondta hol és milyen beosztásban, és én tovább kérdeztem:

"Az Ön főnőke, vagy a legmagasabb beosztásban levő ember a cégénél, mennyit keresnek? Mi az a plafon, amit Ön elérhet? Csak kíváncsi vagyok, mert és újságíró vagyok és éppen erről a témáról írok most egy cikkemben. Érdekelne!"

Azt válaszolta:

"Azt hiszem, kettőszázezer dollár."

Én:"Nos, akkor nem segíthetek. Ez rengeteg pénz egy hónapra! Nem tudtam, hogy ennyit meg lehet keresni egy hónap alatt!"

Ő:"Várjon egy percet! Én úgy gondoltam, hogy egy év alatt!"

Én:"Ja, egy év alatt? Az viszont nem pénz! Akkor nekünk találkoznunk kell, hogy mutathassak Önnek valamit, amivel sokkal többet kereshet."

Én ilyenkor mindig jót nevetek. Nagyon fontos, hogy jókedvet vigyünk a mindennapokba, ha már egyszer emberekkel dolgozunk.

René Yarnell: Nekem az tetszik, amikor valaki azt mondja kifogásként "engem nem érdekel az üzlet!". Erre Mark nagyon szereti megkérdezni: "Ne haragudj, de nem értettem pontosan, mi az, ami nem érdekel, a sok pénz, vagy a sok szabadidő?

Nincsenek megjegyzések: