vasárnap

A potenciális jelölt elvárásai


De a potenciális jelölt szükségletén túli miért beazonosítása csak egy része az egyenletnek. Egy okos marketing szakember a potenciális jelölt elvárásait is figyelembe fogja venni.

Hadd definiáljam, mit értek elvárásokon. Eleget tenni a potenciális jelölt elvárásainak azt jelenti, hogy a megközelítésedben semmi sem lehet szokatlan a jelölted számára. Minden természetesnek és rutinosnak tűnjön.

Természetesen ennek megvalósításához ismerned kell a potenciális jelöltedet. Teljesen meg kell értened, hogy ő hogyan dolgozik.

Ha a potenciális jelölted nem használ számítógépet, ne irányítsd őt a weboldaladra! Ez nem egy olyan dolog, amit ő elvárna a napi rutinjának normális részeként. Ha a potenciális jelöltednek nehézséget okoz jönni-menni a városban, akkor ne várd el tőle, hogy megjelenjen egy találkozón a város másik végében!

Mi van akkor, ha a potenciális jelöltednek az a szokása, hogy szemtől szemben leül beszélgetni, mielőtt meghoz egy vásárlással kapcsolatos döntést? Gondolod, hogy önállóan feliratkozna, ha postán küldenél neki egy “info csomagot”?

Minden egyes embernek megvannak a maga személyes rutinjai, szokásai és procedúrái. Elvárja, hogy ezek megmaradjanak – és ő meg is fogja tartani őket.

Ha olyan irányba próbálod terelni őt, amely eltér ezektől az elvárásoktól, akkor csalódni fogsz. Másrészről, ha olyan megközelítést tervezel, amely szépen igazodik minden elvárásához, esélyeid a sikerre drámaian fognak javulni.

Nincsenek megjegyzések: