péntek

Szeretnéd tudni mi az a három kulcslépés a noni üzletben, melyet minden sikeres vezető megtett?

Első lépés a NONI. Vagy saját magam kell, hogy megtapasztaljam a Noni erejét, vagy ha én szuperegészséges lévén nem tapasztalok semmi átütőt, akkor addig “kell” adogassam meggyengült egészségű ismerősöknek, amíg a rajtuk látott változás engem is teljesen meg nem győz, sőt magával nem ragad. (Ezzel eljutottam a Noni rendszeres fogyasztásához.)

A második lépés. Ha már el vagyok ragadtatva a Nonitól, akkor olyanokat keresek, akik rá vannak szorulva arra, amit a Noni adni képes. (Ezzel fogyasztókat fogok szerezni, akiknek egy része majd rendszeresen kérni fogja tőlem a Nonit.)

A harmadik lépés a MEGFORDÍTÁS. (erről van egy részletesebb külön cikk is) A megfordításnak az a lényege, hogy minél több ember kíváncsiságát felkeltem. Ezzel megfordul az érdeklődés iránya, tehát többé nem én érdeklődöm a másik iránt, hanem ő érdeklődik az iránt, amire ő kíváncsi. (A Noni, a Noni hatása, stb…) (Ezzel mentesülni fogok a Noni-fuvaros szerep alól, jönnek majd az első belépők, és elindul a hálózat.)

Nincsenek megjegyzések: