szombat

Kinek tudnád tiszta szívvel ajánlani a nonit?

Ezt a kulcskérdést akkor teszem fel, ha valaki már:

  1. Maga meggyőződött a Noni erejéről (akkor is, ha nem akar üzlettel foglalkozni)
  2. Másokon látta a hatást, és ez alapján hisz benne
  3. Az üzlettel akar foglalkozni (akár a belépése pillanatában is, de felhívom a figyelmét, hogy ha sikeres akar lenni, akkor ezzel együtt kezdje inni a Nonit is)

(ezzel mindig új érdeklődőkhöz jutok)

Ha találtam olyat, aki elkezdi ugyanezt csinálni, amit én, akkor én, mint tapasztaltabb, nagyon figyelek az illetőre, és gondoskodom arról, hogy el is érje, amit maga elé célnak kitűzött. Ebben a szponzorom rendszeres segítséget, tanácsokat, támogatást nyújt.

DE (!) miközben az illetőről gondoskodom, UGYANANNYI új embernek keltem fel a kíváncsiságát minden héten, minden nap!! (Bővebben a webtréningen)

Mindig élvezem amit csinálok, (megkeresem a módját, hogy élvezetes legyen) és csak olyannal foglalkozom, aki élvezi is, meg csinálja is. A többiekre pedig békésen ráhagyom…, hiszen a saját életük.


Én senkit nem szeretnék megváltoztatni, csak olyan embereket keresek, akik Nonit akarnak inni az egészségükért, és küzdeni akarnak a céljaikért.


(A többség mindig mindenre nemet mond, különösen ha kitartóan kell tenni egy ügy érdekében. De mivel csak hármat kell találni mindenkinek ahhoz, hogy bármilyen céljához szükséges jövedelemhez jusson, a “Nem”-ek problémája minket nem érint. Lásd: POP-CORN effektus.)

Nincsenek megjegyzések: